حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در خطر محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول
سرخط خبرها

ویدئو| سوتی‌های جدید در ترجمه مصاحبه‌های یورو در تلویزیون!

  • کد خبر: ۷۴۰۱۸
  • ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
ویدئو| سوتی‌های جدید در ترجمه مصاحبه‌های یورو در تلویزیون!
با اینکه بعد از فاجعه‌ای که در ترجمه بخش‌های مختلف صحبت‌های بازیکنان و مربیان حاضر در یورو رخ داد، مترجم برنامه میثاقی عوض شد، اما باز هم روند ترجمه دلبخواهی در این برنامه تا روز آخر ادامه پیدا کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مشخص نیست دقیقا چرا و چطور یک برنامه تلویزیونی ورزشی به خود اجازه می‌دهد هر طور که دلش خواست با اعتماد مخاطبین بازی کند. موضوع ترجمه اشتباه و فاجعه‌بار در برنامه ویژه یورو که توسط میثاقی و احمدی اجرا می‌شد، گویا تبدیل به یک رویه شده و حتی با برکناری مترجم قبلی این برنامه هم ادامه یافته است.

در تازه ترین اتفاق، دوباره ویدئویی منتشر شده در مقایسه میان آنچه که بازیکنان و مربیان حاضر در یورو می‌گویند و آنچه که در برنامه یوروی میثاقی ترجمه شده‎‌است.

ویدئو جدید سوتی های برنامه میثاقی در ترجمه مصاحبه‌های یورو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->